Catering voor uw feest op maat

Een verzorgde borrel met bittergarnituur in ons sportcafé? Of toch een uitgebreide lunch tijdens de vergadering? Of uw bruiloft vieren met een heerlijk buffet? De Schulenburch verzorgt graag de catering voor uw feest, sportevenement of vergadering.

Wij maken graag een arrangement op maat op basis van uw wensen en uw budget. Daarnaast kunnen wij u ook alvast een aantal arrangementen bieden, zoals een Indonesisch buffet of een compleet receptie-arrangement met koffie/thee, gesorteerd gebak, banketbakkerszoutjes op tafel en twee keer bittergarnituur.

Catering in eigen hand

Een zaal huren bij De Schulenburch kan ook zonder catering. Het is mogelijk zelf eten en drinken te verzorgen of via een externe partner. Daarbij kunt u gebruik maken van onze professionele keuken in het hart van ons partycentrum / sportcentrum.

De catering in eigen hand houden is ook uitermate geschikt voor uw multiculturele feest. Op die manier kunt u uw bijeenkomst helemaal invullen naar eigen wens.

Wist u dat…

• De Schulenburch in elke zaal een eigen bar heeft?
  • Wij u bij een gesprek over zaalhuur graag verwelkomen met een kop koffie of thee?