Sportzaal

De grote sportzaal van De Schulenburch is een geliefde locatie voor veel sportclubs uit Kamerik en omstreken. De hal heeft afmetingen van 22 x 42 meter en is door een scheidingswand te verdelen in twee zalen.

De sporthal beschikt daarnaast over:

• een eigen entree
  • tribunes
  • een naastgelegen sportcafé van waaruit ook wedstrijden te volgen zijn in de hal

Vaste huurders van de sportzaal zijn Volleybalvereniging Serve’72, Voetbalvereniging Kamerik, Korfbalvereniging SDO, Badmintonvereniging Kamerik en Volleybalclub DBC. Ook andere verenigingen maken graag gebruik van de sporthal zoals Douane Harmonie Nederland, Zangvereniging Immanuël, Muziekvereniging Nieuw Leven en de Kamerikse Pluimveevereniging KPV.

Wij nodigen u uit om eens langs te komen bij één van de wedstrijden of concerten (zie agenda) om kennis te maken met alle mogelijkheden van de sporthal van De Schulenburch.