Sporthal De Schulenburch

De Schulenburch heeft een grote sporthal met tribunes en bijbehorend sportcafé. Uitermate geschikt voor sportevenementen of grote concerten.

Bijna elke dag van de week wordt de sporthal van De Schulenburch intensief gebruikt door gymmende leerlingen en enthousiaste sporters. Daarnaast zijn diverse andere verenigingen, zoals een zangvereniging, muziekvereniging en orkest (Douane Harmonie Nederland) vaste huurders van de multifunctionele zaal.

Sporthal: sport en concert

De sporthal is namelijk voorzien van een scheidingswand waardoor de zaal anders ingedeeld kan worden. Daarnaast zijn er tribunes en een naastgelegen sportcafé met zicht op de sporthal waardoor wedstrijden goed te volgen zijn. Zo maken Volleybalvereniging Serve’72, Voetbalvereniging Kamerik, Korfbalvereniging SDO, Badmintonvereniging Kamerik en Volleybalclub DBC al jaren naar tevredenheid gebruik van deze hal.

Ook is de sporthal regelmatig in gebruik voor oefenavonden en concerten van bijvoorbeeld Douane Harmonie Nederland, Zangvereniging Immanuël en Muziekvereniging Nieuw Leven. Verder vinden er bijeenkomsten plaats van de Kamerikse Pluimveevereniging KPV, maar ook kerkdiensten. Kortom, een multifunctionele zaal voor sport en concert!

Wist u dat…

• Er regelmatig grote concerten plaatsvinden in De Schulenburch?
  • Het sportcafé ook apart te huur is?

Bewaren