Zaal huren voor vergadering

Een zaal huren in de buurt van Utrecht kan bij De Schulenburch. Tussen Woerden en Utrecht, in het Groene Hart van Midden-Nederland, ligt zalencentrum De Schulenburch. Een zaal huren is daar mogelijk met en zonder catering.

Een zaal huren is mogelijk voor bruiloften, (multiculturele) feesten, vergaderingen, maar ook condoleances en sportevenementen.
Zalencentrum De Schulenburch heeft de beschikking over de volgende zalen:

• Bestuurskamer (door middel van paneelwand af te scheiden van de centrale ontmoetingsruimte). Deze kamer is bij uitstek geschikt voor kleinschalige trainingen, bestuursvergaderingen of individuele gesprekken.
  • De grote zaal (door middel van paneelwand ook in twee delen te splitsen). Deze zaal is ook met toneelvoorziening (podium) te huur.
  • Rabozaal. Deze zaal is geschikt voor vergaderingen (zoals van Dorpsplatform Kamerik), presentaties, maar ook kleinere feesten, verjaardagen en condoleances.
  • Sporthal voor gymnastiek, zaalvoetbal, korfbal, volleybal, badminton, maar ook de Douane Harmonie Nederland en grotere concerten.
  • Sportcafé voor gezelschappen tot 100 personen. Dit sfeervolle café heeft een eigen ingang en kijkt uit op de sporthal.